Автоматизированная система управления учебным заведением.

Автоматизированная система управления учебным заведением (АСУ учебным заведением) представляет собой комплекс программ связанных между собой и работающих в едином информационном пространстве. В ее состав входят следующие подсистемы: учебный и рабочий план, расчет нагрузки и штатов, распределение нагрузки между учителями, выполнение нагрузки, автоматическое составление расписания, автоматизированное (диалоговое) составление расписания, диспетчер занятости, расчет и контроль выполнения учебного плана, ученик, администрация, успеваемость учащихся, методический кабинет, т.д.

Отличительной особенность системы является то, что все выходные (печатные) формы не прошиты в коде программы. Они могут быть изменены или созданы любым пользователем с помощью специального встроенного редактора. С помощью другого средства пользователи могут создавать любые статистические экранные формы и формировать различные запросы на получение информации. Эти средства позволяют АСУ учебным процессом в наибольшей степени быть независимой от разработчиков.

среда, 23 марта 2011 г.

Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом

Нове століття характеризується новими умовами, у яких відбувається формування інформаційного суспільства, модернізація освіти та управління нею. Інформаційний ресурс, управління, комунікація, інформаційні вибухи, організація, інформаційна діяльність, інформаційне суспільство є характерними ознаками нової цивілізації — інформаційної.
Перехід країн до інформаційного суспільства призвів до визнання інформа-ційної діяльності як пріоритетної й зумовив зміни в професійно-кваліфікаційних вимогах до керівників загальноосвітніх навчальних закладів та в характері управлінської праці взагалі.
Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом передбачає: використання автоматизованих інформаційно-довідкових систем; автоматизованих інформаційно-пошукових систем; управлінських інформаційних систем; інтернет-технологій, телевізійно-супутникових мережевих технологій, кейс-технологій у поєднанні з телекомунікаційною підтримкою процесу управління; інформаційних ресурсів глобальної комп'ютерної мережі Інтернет; формування банків і баз даних; створення власних банків нормативно-директивної інформації.
Аналіз наявних програмних продуктів на вітчизняному ринку, що підтримують процес управління закладом освіти, свідчить про їх незначну кількість, незадовільну якість і неповний набір функцій, який би враховував усі процеси в закладі. У той же час інформаційне забезпечення системи управління освіти загалом та управління закладом зокрема відносяться до процесів, які постійно динамічно розвиваються в умовах постійних змін і невизначеності, а також залишаються найменш дослідженими компонентами відповідних систем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий